loading...
پاتوق ایرانی
مدیر بازدید : 15 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

آبی بودنت حجم چشمانم را پر کرده است..، زیبایی چشمان من انعکاس توست.

زندگی شبیه شعریست ، قافیه هایش با من ، “تو” همیشه “ردیف” باش ...

برای مطالعه متن کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید

 



آبی بودنت حجم چشمانم را پر کرده است..، زیبایی چشمان من انعکاس توست.

زندگی شبیه شعریست ، قافیه هایش با من ، “تو” همیشه “ردیف” باش .

.

S M S L O V E

.


اینجا جاییست که پشت هر دوستت دارم هم نوشته است ساخت چین !

.

S M S L O V E

.



الهی من فدات بشم ، انگشتر طلات بشم / وقتی چشاتو تاب میدی ، مردمک چشات بشم .

.

S M S L O V E

.



هزار بار هم از این دنده به آن دنده شوی فایده ندارد ! این تخت خواب “آغوش” کم دارد .

.

S M S L O V E

.



همیشه واسه گلی خاک گلدون باش که اگه به آسمون هم رسید ، یادش باشه ریشش کجاست .

.

S M S L O V E

.


ارزان تر از آنچه که فکرش را بکنی بودی ، اما برای من گران تمام شدی .

.

S M S L O V E

.


دلتنگی من تمام نمی شود ، همین که فکر کنم من و تو دو نفریم دلتنگتر میشوم برای تو .

.

S M S L O V E

.



گفته باشم ! من درد میکشم ، تو اما چشم هایت را ببند ، سخت است بدانم می بینی و بی خیالی .

.

S M S L O V E

.



شاخه گلت سالها بود در میان دفترت خوابیده بود ، بی اجازت امروز بیدارش کردم !

.

S M S L O V E

.

در خلوت من نگاه سبزت جاریست! این قست بی تو بودنم اجباریست

.

S M S L O V E

.

سرمای نبودنت بدتر از سرمای زمستان است ، به لرزه انداخته چهار ستون دلم را .

.

S M S L O V E

.


خوشبختی من پیدا کردن “تو” از میان این همه ضمیر بود .

.

S M S L O V E

.


دوست داشتنت معادله ایست که نفسهایم را اثبات میکند .

.

S M S L O V E

.




تو با آواز خود شب را شکستی / ولی من بی دریچه مانده ام باز

هوای پر زدن هایم کجا رفت ؟ /  ز یاران باز هم جا مانده ام باز . . .

.

S M S L O V E

.



خداوند ، گوش ها و چشم ها را در سر قرار داده است تا تنها سخنان و صحنه های

بالا و والا را جستجو کنیم . . .

.

S M S L O V E

.

وسعت یاد کردن همیشه گفتنى نیست پس به وسعت ناگفته ها به یادتم…

.

S M S L O V E

.


خوشبختی من پیدا کردن “تو” از میان این همه ضمیر بود .

.

S M S L O V E

.


سرمای نبودنت بدتر از سرمایش زمستان است ، به لرزه انداخته چهار ستون دلم را .

.

S M S L O V E

.


در خلوت من نگاه سبزت جاریست/ این قسمت بی تو بودنم اجباریست

.

S M S L O V E

.


وقت رفتن مرا به خدا نسپارد..نمیدانم خدا را فراموش کرده بود یا مرا ؟

.

S M S L O V E

.


در اغوشم که میگیری انقدر ارام میشوم که یادم میره باید نفس بکشم

.

S M S L O V E

.

ای دل نگفتمت مرو از راه عاشقی رفتی؟ بسوز که این همه آتش سزای توست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 868